Reklamace a vrácení

 

Jednoduše. Rychle. Spolehlivě.

 

reklamace - hotové1vrácení zboží - hotové

 


 

Časté otázky a odpovědi 

 

Budu u reklamace platit za dopravu?  

Ne, jako jeden z mála prodejců Vám u reklamace náklady spojené s dopravou uhradíme.

Zakoupené zboží se mně nelíbí, co mám dělat? 

Zboží vraťte v rámci odstoupení od kupní smlouvy. Je to jednoduché, postup naleznete zde. 

Po otevření zásilky bylo zboží poškozené, co mám dělat? 

Především se Vám mnohokrát omlouváme, prosím, v tomto případě postupujte dle reklamačního řádu, naleznete jej zde. 

Potřebuji vyplnit patřičný formulář, kde jej najdu? 

Veškeré formuláře naleznete zde, v sekci pro reklamace a vrácení zboží, pod sekcí otázek a odpovědí. 

Nemám tiskárnu pro vytisknutí formulářů, lze vyřídit i jinak? 

Samozřejmě, formuláře není nutné tisknout, lze jej vyplnit i elektronicky a zaslat na email, postup naleznete zde. 

Ke zboží byl dárek, když zasílám balíček zpět, co s ním? 

Ano, při odstoupení od kupní smlouvy se ruší i smlouva darovací.

Když reklamuji zboží, kdy bude má reklamace vyřízena? 

Informace o vyřízení reklamace dostanete ihned po tom, co obdržíme Vámi zaslaný balíček. Téměř v každém případě proběhne vyřízení okamžitě. Nejpozději pak do 14 dnů.

Kdy mně budou vráceny peníze, při odstoupení od kupní smlouvy?

Informaci o vyřízení Vaší žádosti dostanete obratem po obdržení Vámi zaslaného balíčku. Téměř v každém případě Vám vrátíme peníze taktéž obratem, nejpozději pak do 14 dnů. 

 


 POTŘEBNÉ DOKUMENTY 

ikona%20ke%20sta%C5%BEen%C3%AD%20-%20formul%C3%A1%C5%99Reklamační formulář

ikona ke stažení - formulářPoučení o odstoupení od kupní smlouvy

ikona ke stažení - formulářOdstoupení od kupní smlouvy


  

Dále by Vás mohlo zajímat

 

možnosti dopravy Možnosti platby1 nákupní rádce
o bonino.cz1 vše o nákupu obchodní podmínky1
 
 

 

Pokud si nejste s čímkoliv jistí, rádi Vám poradíme!
 
 
 
telefon - ikona 607 310 064